Post by kargomachoume on Feb 12, 2022 5:09:10 GMT
------------------------------------------
▶▶▶▶ Oddbods Turbo Run ANDROID ◀◀◀◀
▶▶▶▶ Oddbods Turbo Run IOS ◀◀◀◀
▞▞▞ avaa primogemit ▞▞▞
▞▞▞ Oddbods Turbo Run 2022 version ▞▞▞
Pelannut tätä peliä pitkään. Kuinka pitkään? No, koska ilmaisten hahmojen Tapahtuma tarvitsee vain 300 saavutusta, ei 500 tai 666 (Halloween-tapahtumaan). Mutta siitä lähtien, kun peli päivitettiin Halloween-tapahtumaa varten, ilmaisia videoominaisuuksia ei voi toistaa. Jo sähköposti lipulla 111123, mutta edelleen odotustilassa. Toivottavasti asia ratkeaa ja palataan ilmaisten tavaroiden jahtaamiseen. Btw, onko palapelin haasteiden ja päivittäisen palapelin välillä eroa?
Tämä on ensimmäinen juoksupeli, joka sisältää kaikki hahmot, mukaan lukien Fuse, Pogo, Bubbles, Newt, Zee, Jeff ja Slick.
Todella hyvä, että rakastan peliä
peli on erittäin siisti peli avattaessa slick halloweenissa jeef halloweenissa kuplia halloweenissa Fuse
roskapeli. olen ostanut muutaman kerran oddbodeja..mutta kun pelataan seuraavana päivänä oddbods on taas lukossa😓😓😓 ja sain myös keltaiset oddbodit annetun tapahtuman päätyttyä..mutta seuraavana päivänä hänkin oli lukossa😓😓😓 ole väsynyt pelaamaan tätä peliä😭
Poika ja minä pidämme pelistä todella, mutta emme voi enää katsoa mainoksia. Napsauta niitä ja peli jäätyy minuutiksi ja ohittaa sen ilman palkintoja.
jee jeff
EB-torvi normi
Peli hätkähtää
OK... Hauskaa lapsille
Erittäin hauskaa, mutta heillä ei ole samanlaisia laatikoita, joissa on hahmoja: hanki 3 pizzaa saadaksesi muuten hauskan pelin
Voinko kysyä, miksi en voi avata uusia hahmoja, päivittäistä pyöräytystä enkä voi ostaa mitään
huono
Oddbods turbo. Runi
Bruh Tämä peli on vain Sonic Dash. He repivät Sonic Dashista monia asioita, jotka eivät ole edes hauskaa. Minulla oli Hieman Hauskaa Siitä. Joka tapauksessa, ÄLÄ SAA TÄTÄ PELIÄ KUIN MINÄ TEIN!
Tämä peli on aivan kuin Sonic the Hegehog
Poikani rakastaa tätä peliä, ja on hienoa seurata, kuinka hänen refleksit kasvavat pelatessaan. Kuten minkä tahansa vanhemman, minun on myös pelattava, mutta kun avaan lukituksen tai saavutan jotain, peli ei tallenna tai kaatuu, mikä on erittäin ärsyttävää. myös niille, jotka eivät halua mainoksia, sammuta tietosi ja WiFi
Oddbods Turbo Run आर्केड गेम ptg
Siinä on virhe, jossa lukee latausvirhe. Tarkista
Etkö todella häpeä Sonic Dashin kopioimista? Olen todella pahoillani, että teit niin Minun mielestäni peli, jossa kaikki on kopiota, ei ole pelaamisen arvoista
Paljon bugeja jäätyi paljon..
Kopio Sonic Dashista.Ei edes ladattu, ja se antoi minulle tarjouksia.Mainoksen lisäyksen jälkeen.Jokainen asia näyttää keskeneräiseltä.Animaatiot ovat tyhjiä ja ovat varsin huonoja.Annan sinulle vain 1 hahmon ja muut maksavat pelin rahassa, josta saat liian vähän. KAIKKI hahmot maksavat ja saat jälleen kerran 1 oodbucksin tasolla. Tämä sholdend annetaan lapsille täynnä tarjouksia ja mainoksia. Tuntuu kuin halpa kopio paremmasta pelistä.
Hauska peli lapsille ja aikuisille
Rakastan tätä peliä, sillä siinä on niin monenlaisia outoja puolia ja niillä on oma tyylinsä, se on niin siistiä.
Tank Hero Arkadne igre asrb
Hieno peli, mutta se ei näytä oikealta oddbods-grafiikalta, se on sonic dash -grafiikka, mutta joka tapauksessa lisää uusi peli, oddbods-haaste kuten Fuse tarvitsee harjoittelua ja Jeff siivoaa talon ja pogo myy jäätelöä ja pilaa ihmisiä ja jotain sellaista,
Tämä peli on korjattava. Olen lähettänyt sähköpostia ja minulle kerrottiin, että he lähettäisivät, mutta mitään ei koskaan tapahtunut. Pelaat haasteita voittaaksesi hahmoja ja seuraavana päivänä ne lukitaan uudelleen. Joka päivä, kun kirjaudun sisään, on vähennetty dollari. Se olisi hauska peli, mutta lapseni ovat pettyneitä yrittäessään kovasti suorittaa haasteita ja säästää tarpeeksi uusia hahmoja varten, mutta hahmot lukitaan seuraavana päivänä ja rahaa katoaa joka päivä.
oddbs
Ei koskaan muodosta yhteyttä lisäpalkkioiden vuoksi. Valehtelijat.
Koska rakastan hahmoja! Rakastan viivaa! Se on paras peli ikinä! Rakastan sitä, kun pyöritän weel Se antaa mahdollisuuden saada hahmo! Vielä enemmän juoksupelejä! Ja olen niin hyvä niissä ardilin valmistamissa 😀😁
Okei, mutta ääniajon huijaus
Planeetta Kilpailu
Rakastan tätä peliä niin paljon kuin meidän keskuudessamme, se on tällainen peli, mutta moninpeli
hyvä peli.. kalliita hahmoja kuitenkin
Oddbods: Turbo Run App Storessa - Apple
peli on niin siistiä, koska hän juoksussa saat jotain tavaraa sisään voit tehdä hän taso suureksi voit avata yhden lomakkeen ODDBODS tässä on hyvä nopea kun aloitat pelin jota pelaat Fusella ja avaat yhden oddbodin alla. kaverit jokaisella on jotain tekemistä pelin hänen sarjakuvansa katsottavana nähdä kuinka pelata ja mitä oddbods pitää siitä, mitä tehdä ja mitä ouddbods kuten Fuse tykkää katsoa televisiota ja pitää pisteet pelaaja ja Newt hän on söpö eläinten kanssa hän rakastaa berd kuten sansin söpöt eläimet
Ok sama juoksu. Tarvitsee tasot merkitykselle orm