Post by kargomachoume on Feb 12, 2022 5:24:17 GMT
------------------------------------------
▶▶▶▶ Magica.io - Battle Royale ANDROID ◀◀◀◀
▶▶▶▶ Magica.io - Battle Royale IOS ◀◀◀◀
▞▞▞ huijauskoodi äärettömät avaimet ▞▞▞
▞▞▞ Magica.io - Battle Royale 2022 version ▞▞▞
Lataa Monsters io - Battle Royale Action apk viimeisin versio Game ...
Hahmoa ei voi siirtää.
Maksoin 1,99 dollaria ilman lisäyksiä ja se vain nollasi kaiken edistymiseni. Hänellä oli myös korkea lvl-hahmo hyvillä varusteilla.Ostin no add -paketin ja painan "play" siirtyäkseni seuraavaan otteluun, ja se kaatui. Kun peli latautui takaisin, kaikki edistymiseni oli poissa ja piti aloittaa tyhjästä, myös on vielä katsottava lisää. Lähetin heille sähköpostia muutama päivä sitten, enkä ole vieläkään saanut vastausta.
Peli on siistiä, mutta se tosiasia, että AINA saat mainoksen, on niin huono, koska voit valita katsomisen saadaksesi enemmän palkintoja, mutta jos et halua, NÄET MAINOKSEN JOKAISESTI.
Hyvä peli
Jotkut taidot ovat niin epätasapainoisia, että haluaisin tavata taitojen suunnittelijoita d. Jakaja. Kuka tahansa, jolla on jonkin verran henkistä vakautta, voi nähdä ongelman, ei ilmeisesti suunnittelija. Lisäksi peli on täynnä hakkereita. Mitä enemmän liikut ylöspäin, sitä enemmän hakkereita näet. Olen nähnyt ihmisiä, joilla on 5k oh hv hopealla 2. Pidätkö todella?
Bro GUYS JOS HALUAT VAIN EI MAINOKSIA, ehkä yritä sammuttaa wifi?
Se peruuntuu, kun se ladataan, mutta työ on todella hyvää!
Lukujonossa on tuore BL-hitti Dick Fight Island. ... jossa puhuimme Tokyo Tarareba Girlsistä - Battle Royale -elokuvalla on yllättävän vähän tekemistä
Tämä peli viivästyi niin pahasti, että puhelimeni jumiutui ja minun piti nollata puhelimeni, jotta se alkoi toimia
Magica.io 9+ - App Store
Se ei ole hyvä tai huono
Annan 5 tähteä, jos annat meille enemmän päivityksiä taistelussa, enemmän taikuutta, ja myös kun saan päivityksen taistelussa, se estää näkemykseni, joten olisi parempi, jos ne olisivat hieman läpinäkyviä, meidän on saatava vaihtoehto säätämään näkymättömyyttään. Ja tarvitset myös lisää tasoja, ei vain kultaa, tee timantti-, mestari-, mystikko-, legendaarisia, jumalatasoja.
Pronssi-hopea-liiga on kunnossa, sitten kultaliiga - meh. Tuntuu kuin olisin toisessa maailmassa. En voi edes palata edelliseen liigaan jauhamaan. Kyllä, olet saanut enemmän kultaliigassa, vaikka se on tappio, mutta pitkällä aikavälillä se on vain ärsyttävää. Ei keinoja saada kultaa tai tavarapudotuksia.
Loistava peli, ei huono, paljon mainoksia joo, ja maksoin mainosten poistamisesta, mikään ei ole muuttunut ja maksoin 3 kertaa ja sinä huijaat ihmisiä. Annan 5 tähteä, joten se näkyy heti.
Magica.io - Battle Royale Toiminta vlev
pelaajia on vaikea kohdistaa ja kun sinulla on kolme elementtiä, tulivelho tappaa minut välittömästi kahdella osumalla ja jos lisäät hiekkalaatikkotilan, annat sinulle anteeksi ja myös punaisen painikkeen päivittääksesi elementiksi.
hieno peli, olen niin riippuvainen, että toivon, että minulla olisi enemmän jalokiviä
Wormax.io 0.4084 FULL APK - APK Koti - APK Home
Se on hyvä peli, mutta syy kolmeen tähdelle on se, että peli ja hahmot ovat samat kuin axe.io:ssa Maby putti toisen hahmon, joka ei näy axe.iossa. Toivottavasti luette tämän. Mukava päivä PS Rakastan pelejänne tosi paljon 😁😁
Joo...peli on niin hauska...mutta voitettuani kaikki paikat...en tiennyt mitä tehdä...kuten vain toistaa kaikki voittamamme paikat, se on niin tylsää. Toivon, että pelin luoja lisää mielenkiintoisia paikkoja tai haasteita, PVP n niin edelleen kuten muut pelit. Muuten tulee niin tylsää🥲
Se on erittäin hyvä, mutta täytyy vain lopettaa jotkin mainokset, koska ne voivat olla ärsyttäviä.
En pidä siitä koska se aina jostain syystä jäätyy ja menee asetuksiin kun en paina asetuksia kesken pelin
Helloooooo pidän pelistä, sen grafiikka on hyvä taistelu, loitsut ja aseet, ongelmani on, voitko tehdä lisää tasoja? Koska uskon, että pelkkä mielipiteeni ei riitä. Ja voitko muodostaa tavan yhdistää acc. mihin tahansa sosiaaliseen verkostoon, kuten muodostamaan yhteys facebookiin, pelaamaan google-pelejä, koska en halua menettää tietojani tai peliäni asioita, joiden eteen teen kovasti töitä siltä varalta, että minun on vaihdettava puhelimeni, niin voin pelata menneen pelin käyttämällä sosiaalista verkostoani, johon yhdistän sen. plss
Haluan vain sanoa, että viive ja mainokset ovat järjettömiä, olen luultavasti katsonut 200 mainosta ja pelannut 20 peliä. Se on ärsyttävää, miksi se on myös se, että joka kerta kun pääsen kolmannelle tasolle, kuolen tyhjään, olen kyllästynyt siihen enkä suosittele. tämä kenelle tahansa, jos sitä muutetaan.tulevaisuudessa saatat yrittää sitä uudelleen, mutta yritä toistaiseksi olla huijaamatta ja laittamatta monia mainoksia...(: ps .. gsme:n asentaminen kesti päiviä ja halusin tietää. miksi jos voisit kuvitella viive ja mainokset, jotka olisivat hämmästyttäviä
ok, tämä sovellus on hieno, mutta kun saavutat tason 19, vihollisia on niin mahdotonta tappaa, yksi osuu sähköön ja olet kuollut! Olen niin järkyttynyt pelatessasi tätä peliä, sinun on lisättävä opetusohjelma tämän pelin pelaamiseen. Ehdotan, että lisäät tasoja, kuten voit pelata viimeisellä pelatulla tasolla, siinä kaikki.!
Tämä peli ei ole täydellinen ilman karttaa Battle Royalessa, mutta pidän tästä pelistä kovasti, ehkä sinun pitäisi plus uusia elementtejä oikealla ilmaelementillä ehkä. Annan 5 tähteä
Tämä peli on kauhea kahdesta syystä siitä, että jossain vaiheessa siitä tulee vain voitto-voitto, ei ole mitään keinoa kiertää sitä tai valehtelee maksamalla voittaakseen aluksi tämä peli on erittäin mukavaa, kunnes siitä tulee pay-to-win, puhumattakaan lisää 3 sekunnin välein. Tämä peli on melko pitkälti vain rahanotto, enkä halua kenenkään antavan rahaa mainosten kautta, älä vain pelaa tätä peliä koskaan
Lisää talletus ostoa varten. kun pelaan tabletilla, minun on maksettava kahdesti mainosten poistajasta
mitä mainoksissa ei riitä rahat, että ihmiset maksavat asioista pelin sisällä ja se on niin epäreilu peli aina kun hän ampuu sinua, jäät jumiin siihen paikkaan, mutta kun ammut jonkun, hän ei juutu peli on hyvä mutta se on niin ahne
Paras peli, jota on koskaan pelattu sekä offline- että online-tilassa, kokeile sitä
Magica.io - Battle Royale Action duu
Peli on niin hauskaa!!!! Siitä hetkestä lähtien, kun näin logon, tiesin haluavani sen ja se on ollut hauskinta pitkään aikaan, lol, olen ladannut sen vasta tänään ja pelkään jo sitä, että se loppuu niin nopeasti... Sitä pitäisi todellakin laajentaa, mitä antaisin, että siinä olisi tarinatila...
Hei, annoin tälle 2 tähden bc kun pelasin tätä peliä, se oli hauskaa, mutta vihaan kun se sisältää mainoksen, että vihaan jokaista pelattuani peliä mainos mainos mainos uudelleen
Magica.io - Battle Royale Action duu
Harvest.io – 3D Farming Arcade Simulatie opu
mahtava peli, olen sitä koko ajan
Hyvä peli, niin paljon hauskaa on tässä pelissä. Ei mainoksia kaikki hyviä, joten annoin viisi tähteä. Mielestäni tämän pelin pitäisi päivittää tarkoittaa Halloween-asuja ja joulua. Mutta kuinka tämä peli on siistiä.
Hämmästyttävä! Anna minulle parempi tapa määrittää ympyrä, kiitos
Enemmän mainoksia, vähemmän hauskaa.
Aluksi hauskaa, ja pelissä on potentiaalia, mutta... pelaat vain tekoälyä vastaan. Et voi valita vaikeusastetta tai tasoa, mutta olet lukittu mille tahansa tasolle, jota et ole vielä voittanut. Tämä tarkoittaa, että joudut lopulta taistelemaan hyvää tekoälyä vastaan, joka voi laukaista sinut yhdellä laukauksella, ja sinun on lyötävä niitä 5 tai 6 kertaa pudottaaksesi ne. Kaikki hauska poissa.
Mainokset Omg tapa monia mainoksia rakkaudesta kaikkeen hyvään vähemmän mainoksia Tarkoitan, että katson hyvin, että ne käynnistyvät, mutta en mainos ennen ja mainos, joka on epäpyhä. Jos luet kirjoittamani, se sanoi, että en välitä mainoksista, se on ymmärrettävää, mutta ei mainos toisen päällä
Miksi mainostetussa pelissä on niin paljon MAINOKSIA ITSE!!!?
Lisää uusia karttoja ja tee siitä myös moninpeli
Magica.io - Battle Royale Toiminta vlev
Olin hopealiigan toisella sijalla ja vaiheessa sitten LÖYDÄN VIHOLLISEN 3000 JA JOtain TERVEYSTÄ MITÄ MIKSI KORJAA TÄMÄ MYÖS VIHALLINEN KOHDE VAIN VÄLILLÄ ON 2;3;4;5 VIHALLISTA JA NE KAIKKI KOHDEVAT MINUUN
Botit ovat ylivoimaisia, mutta tuhosin ne vain siksi, että olen erittäin hyvä pelissä, mutta vihaan kuinka joka ikinen kerta huonolla terveydellä botit kuhisevat tyhjästä ja hyökkäävät minuun, he luultavasti koodasivat tämän, joten kuolit enemmän ja jouduit katso lisää mainoksia hyvin vitsejä teille kehittäjille Sammutin Wi-Fi-yhteydeni idiootit.
Peli etenee lineaarisesti areenoilla useilla kierroksilla, joissa viimeinen seisova voittaa. Vaikka voisin valittaa pudotusmääristä, peli on jo perseestä, koska se lisää vihollisen vaurioita ja HP:tä, kunnes huonolaatuiset esineesi eivät kestä yhtäkään lyöntiä ja kestävät 5+ osumaa lopettaakseen muut. Sen jälkeen sinun ei sallita palata helpommille areenoille. jonka voit täyttää. Suurin isku naamaan? Osti 2 dollaria ilman mainoksia, koska se oli hauskaa, ja lopulta kuoli yhdellä osumalla nähdäksesi tarjouksen: "Katso mainoksia elvyttääksesi". Roskakori.
Pelasin, pääsin tasolle 3 ja se palasi sanomalla, että et päässyt tänne legimentti, mutta toisinaan se toimii hyvin ja on hauskaa
Io-tech.fi, Video: Esittelyssä Huawei MateView GT 34 -näyttö. 30.10.2021. ... The Royal Photographic Society Unveils its 2021 Award Winners.
siistiä ja hauskaa peliä. Suosittelen lataamaan ja pelaamaan, se on todella siistiä.